Pages

Un produs Blogger.

luni, 1 aprilie 2013

Youtube si Google de 1 Aprilie

Am ras copios astazi pe seama celor de la Youtube si Google. Am intrat pe youtube si nu foarte mare mi-a fost mirarea cand am vazut o cupa de aur langa logo. Bineinteles ca am apasat pe ea si m-a directionat catre un videoclip in care ne explica un nenea deacolo ca la miezul noptii dintre 1 si 2 Aprilie se va inchide platforma pentru a alege Cel Mai Bun Videoclip de pe Youtube. Dupa ce se va alege acel videoclip toata platforma se va inchide si pana in 2023 se va putea viziona doar acel videoclip. Mai jos aveti "Comunicatul".


Verificati si descrierea videoclip-ului.
Urmatoarea gluma vine din partea Google-ului, site-ul meu a fost picat jumatate de zi timp in care am avut 5 vizite insa Google sa gandit sa ma faca sa imi bata inima putin mai tare si cand am accesat Google Analystics, surprize surprize, 183 de unici si peste o mie de afisari de pagini o nebunie curata.Am tras si un print mai jos :D.

Vorba celor de la youtube, By the way... April Fools! ;-)
 

Florescu Lucian

Mai e loc de unu

Inca unu si ma duc

Ce a mai scris Pato intre timp?