Pages

Un produs Blogger.

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Ne vom bucura si de Fast and Furios 7 + Parada Masini Retro

In mai putin de o luna si jumatate ne vom bucura de Fast and Furios 6. Zvonurile umblau ca ar fi ultima parte din seria Fast and Furios dar producatorii au facut public faptul ca prin 11 iunie 2014 se va lansa si Fast and Furios 7, eu cel putin ma bucur mult sa aflu ca nu se termina aici. Tot anul viitor se va ecraniza si jocul Need for Speed, poate intr-o zi ma pot bucura si de Underground 3, intr-o zi... anul asta prin septembrie o sa iasa si Rush, mai jos aveti trailer-ul.



Partea nasoala e ca am ratat Parada Primaverii, poate o sa reusesc sa fac rost de niste poze de la Constanta, am vazut ca la Timisoara au fost niste exponate foarte frumoase, printre care si un Mustang care mi-a luat ochii de tot :D .


Sursa foto: Road Empire
Am gasit cateva poze si de la Constanta, au fost cateva exponate frumoase :D .

Sursa foto Radio Constanta
 

Florescu Lucian

Mai e loc de unu

Inca unu si ma duc

Ce a mai scris Pato intre timp?