Pages

Un produs Blogger.

miercuri, 24 aprilie 2013

Update mic la blog

Nu mi-a placut de nici-o culoare formularul de comentarii oferit de blogger din mai multe motive, nu e prea prietenos cu vizitatorul, nu are notificari prin email cand apar noi comentarii lucru care ma dezavantajeaza si pe mine, daca dau un raspuns unui vizitator care a comentat cu nume si adresa web el nu va stii ca i-am raspuns decat daca se intorcea el din propria initiativa pe blog. Micul dezavantaj pe care il gasesc la IntenseDatabase este ca, este un serviciu gratuit iar in cazul in care se inchide serviciul voi pierde toate comentariile, dar nu e un capat de tara, am mai trecut de curand printr-o experienta din asta, nu mi-am facut backup la site bazandu-ma pe firma de host care se pare ca mi-a cam dat de ma julit, mi-a sters pachetul de hosting pierzand cam tot continutul site-ului. Dar asta este, speram spre o lume mai buna :D. Serviciul oferit de IntenseDebate este chiar perfect si este folosit de multa lume, cu toata frica mea pare destul de stabil. Pentru ca sunt corect si apreciez munca altora nu doar ma folosesc de ea mai jos aveti un banner pe care il puteti accesa in cazul in care sunteti interesati sa il instalati. Poate fi instalat pe platforme Wordpress,Blogger chiar si in html+css simplu.
Go to IntenseDebate
 

Florescu Lucian

Mai e loc de unu

Inca unu si ma duc

Ce a mai scris Pato intre timp?