Pages

Un produs Blogger.

marți, 16 aprilie 2013

Mahmureala si lumea mai buna

Am avut si eu o seara de duminica mai agitata cu cateva pahare (in plus) de bere urmand ca a doua zi de dimineata sa plec la scoala, si nu puteam nici chiuli ca trebuia sa predau proiectul. La ora 7:15 eram in picioare mai mult sau mai putin sigur pe picioarele mele si dupa toate cele de se fac la prima ora am plecat spre scoala, mai mult sau mai putin incantat de lucrul asta.

Dupa ce am coborat din microbuzul care ma dus aproximativ aproape de scoala, m-am asigurat (de vreo 3 ori) si am trecut soseaua, din pacate nu era o trecere de pietoni prin zona. Nu bine trec strada ca ma opreste un om maruntel el asa si ma intreaba: Tu mergi la scoala acum nu? Da-mi voie sa te intreb ceva, tu crezi ca lumea va deveni mai buna vreodata? Mi se invartea mie capul cu idei si i-am zis ca lumea nu va deveni niciodata mai buna. A continuat sa imi zica ca in biblie (o avea la el) scrie ca in curand se va intampla ceva care o sa ne faca mai buni si ca trebuie sa fim pregatiti. Lucrul asta mi la zis dupa ce a avut grija sa imi spuna ca biblia este cuvantul lui Dumnezeu si nu a oamenilor. Ce era sa ii mai zic? I-am mai zis ca pentru a fi un om bun nu ai nevoie de biblie, ai nevoie de o educatie buna,cei 7 ani deacasa si un iq mediu. Si cum eram eu pe punctul de plecare mi-a zis ca am dreptate... parca i-am dat putin asa de gandit.

 

Florescu Lucian

Mai e loc de unu

Inca unu si ma duc

Ce a mai scris Pato intre timp?