Pages

Un produs Blogger.

marți, 4 iunie 2013

Rascoala de odata...si cea de azi.

Lasand la o parte titlul, va spun ca nu sunt sigur daca asta e revenirea mea pe blog, poate e poate nu e dar, dupa o zi nu tocmai usoara incercand sa ma relaxez alaturi de calculatorul meu drag, conectat la Facebook bineinteles, am dat peste un grup numit Partidul Comunist, mi-a aparut pe Wall sa nu va ganditi ca ma luat randeaua si am inceput sa caut eu cate in luna si in stele despre tovarasul Ceausescu. Fiecare vietate are un scop, de exemplul scopul pisicilor este sa leneveasca, scopul prostului e sa fie agitat intotdeauna pentru ca face prostii, exemple pot fi multe. Scopul Grupului in cauza este sa... atentie... si mai mare atentie... sa salveze Romania. Nu mai are rost sa va spun de la ce ca traiti si voi aceleasi zile ca si mine. Ei vor sa faca in asa fel incat orice roman sa aiba un loc de munca si o locuinta. Un scop nobil, nu e rea ideea. Dar cum vor ei sa faca asta? Pac Pac trei click-uri patru share-uri cinci like-uri gata grupul, putina activitate, si prin activitate ce se intelege? Unul dintre membrii grupului posteaza urmatorul mesaj: Buna initiva, la lupta!. Mai vine unul si comenteaza si el: La lupta pana nu e prea tarziu. Vine si al treilea si zice si el o incurajare de genul. La ce ajuta? Inafara faptului ca stau eu acum si rad. Adica in '89 a fost scandal mare cu oameni morti cu presedinte executat deci scandal mare iar acum stam pe facebook comozi in scaun si scriem povesti si incurajari pe acceasi retea de socializare in care vedem cum smecherii isi fac poze cu tableta in oglinda in tip ce vorbesc la I-Phone iar printesele...ei bine ele fac bot ca asta stiu sa faca. O singura curiozitate am, una mica de tot, cati dintre plictisitii aia din Grupu Lu' Ceasca arunca ambalajul de la acadea la cosul de gunoi.


Daca vreti sa va alaturati Grupului Partidul Comunist, va rog, nu ezitati. Sau mai bine fa ceva mai util, de exemplu poti clipi, e mult mai util.
 

Florescu Lucian

Mai e loc de unu

Inca unu si ma duc

Ce a mai scris Pato intre timp?